lauantai 13. lokakuuta 2012

"I ain't gonna do what I don't want to, I'm gonna live my life."

Tämän päiväisen blogi kirjoitukseni otsikko on otettu Bon Jovin Have a Nice Day biisistä.
Kuten jo aiemmin olen kertonut,että olen musiikin suhteen "kaikki ruokainen" melkein kaikki käy, lukuun ottamatta kaikkia metalli musiikin tyyli lajeja.

Fanitan monia bändejä,mutta olen melko ailahtelevainen.. Välillä pidän yhdestä bändistä ja yhtäkkiä toisesta.
Mutta yksi bändi on pysynyt, jota fanitan aidosti. Jonka keikalle olisin valmis jonottamaan päiviäkin.

Nimittäin Bon Jovi, olen ollut bändin fani vasta vuodesta 2002. Välillä on ollut taukoa, jolloin en ole kuunnellut mutta silti pidän yhtyeestä. Monikaan ei pidä bändistä,ja jouduin kiusatuksi vain sen tähden että pidin Bon Jovista. Enkä peitellyt sitä. Nykyään kiusaaminen on onneksi loppunut.

Bon Jovin musiikki on auttanut jaksamaan vaikeiden aikojen yli. Ainakin sen verran että on tullut vähän parempi olo. Antaa voimia uskoa unelmiin ja parempaan huomiseen  :-)

En ole päässyt vielä keikalle,mutta haluaisin kovasti nähdä heidät livenäkin. Heidän pari suomen keikkaa on mennyt ohi,kun ei ole ollut rahaa lähteä eikä matka seuraa. Lähi piirissäni ei ole toista yhtä vannoutunutta BJ-fania kuin minä. Pyrin kovasti säästämään rahaa,mutta Lapista ei ole halpaa lähteä.. varsinkin jos on opiskelija.

Yllä pidän myös Bon Jovin epävirallisia fani sivuja http://bonjovifinland.suntuubi.com/?cat=0
Alla on yksi suosikki biiseistäni. It`s My Life.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti