perjantai 13. syyskuuta 2013

Unet

Unet, ne voivat olla painajaisia tai ihania. Itselläni ne ovat välillä sekoitus painajaista ja ihanuutta eli siis aivan sekavan hämmentäviä. Välillä hämmentävän todentuisia.

Olen valmistunut koulusta ja etsin nyt töitä. Silti unissani olen koulussa vähän väliä. Olen pohtinut,että haluanko sittenkin takaisin kouluun ja etten olisi valmis työ elämään? Sitäkö uneni viestivät? Olen kyllä ollut koulussa ihan riittävästi tähän asti sen elämäni aikana.

Viime yönä, näin unta joka  tuntui olevan sekoitus suosikki asiaani ja koulua..
Unessani oli  Doctor Who - aihe.

Uneni alussa oli kävelemässä.. Yhtäkkiä juttelinkin David Tennantin kanssa ja  näin muitakin näyttelijöitä jotka ovat näytelleet Tohtoria mm: Christoper Ecclestonen kanssa.  Tässä vaiheessa en ollut varma,että olinko sarjan kuvaus paikalla vai missä. Sillä paikka ei näyttänyt kuvaus paikalla. Muistan sitten kaikkien kyselleen,että "Missä Matt on?" (Matt Smith, tohtorin yhdestoista näyttelijä)
Samassa putosin, näin kuvia ja ääniä joista en saanut selvää sillä putosin hurjaa vauhtia.
Yhtäkkiä olinkin koulussa! ja aloin nähdä kaikkialla Pelasta Tohtori
Uni loppui siihen,kun heräsin. Herätessäni olin hämmentynyt. Uni oli tuntunut pelottavan todelta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti